به روز شده در: ۰۴ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۵۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۵

روبیو: کمیته فنی در روز ۲۹ ماه جاری برای ازسرگیری مذاکرات با ایران به سوئیس بازخواهد گشت /مذاکرات فنی با ایران درباره پرونده هسته‌ای و تحریم‌ها است

روزنو :مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا می گوید که ما روابط نزدیکی با کشورهای خلیج فارس داریم و از حمایت آنها قدردانی می‌کنیم و آنها را در جریان تمامی امور مربوط به مذاکرات با ایران قرار می‌دهیم.

روبیو: کمیته فنی در روز ۲۹ ماه جاری برای ازسرگیری مذاکرات با ایران به سوئیس بازخواهد گشت /مذاکرات فنی با ایران درباره پرونده هسته‌ای و تحریم‌ها است

مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا می گوید که ما روابط نزدیکی با کشورهای خلیج فارس داریم و از حمایت آنها قدردانی می‌کنیم و آنها را در جریان تمامی امور مربوط به مذاکرات با ایران قرار می‌دهیم.
 
 بخشهایی از اظهارات ویی به شرح زیر است:
 
ما روابط نزدیکی با کشورهای خلیج فارس داریم و از حمایت آنها قدردانی می‌کنیم و آنها را در جریان تمامی امور مربوط به مذاکرات با ایران قرار می‌دهیم.
 
با شرکای خود در خلیج فارس در تماس هستیم و یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد.
 
رئیس‌جمهور ترامپ می‌خواهد ایران به یادداشت تفاهم پایبند باشد.
 
اکنون یک مسیر دوم نیز داریم و آن مذاکرات میان دولت لبنان و اسرائیل است و امیدواریم موفقیت‌آمیز باشد.
 
ما به دولت لبنان کمک خواهیم کرد تا کنترل خود را بر سراسر خاک کشور گسترش دهد.
 
رئیس‌جمهور ترامپ گفته است که انتظار دارد ایران به مذاکرات پایبند باشد و توافقی روشن و مطلوب حاصل شود.
 
کمیته فنی در روز ۲۹ ماه جاری برای ازسرگیری مذاکرات با ایران به سوئیس بازخواهد گشت.
 
اسرائیل از اقدامات ما درباره یادداشت تفاهم آگاه است و از خطوط قرمزی که رئیس‌جمهور ترامپ تعیین کرده اطلاع دارد.
 
مذاکرات فنی با ایران درباره پرونده هسته‌ای و تحریم‌ها است.
پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار