به روز شده در: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۷۵۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۵

برای سوخت‌گیری باید پول نقد همراه داشته باشیم؟

روزنو :سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور گفت: با وجود اختلالات بانکی، احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌ها پایین است لذا امکان پرداخت با پول نقد یا نهایتا کارت به کارت امکانپذیر است.

برای سوخت‌گیری باید پول نقد همراه داشته باشیم؟

رضانواز سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور با اشاره به اختلالات بانکی پیش آمده در روز‌های اخیر گفت: طی روز‌های اخیر هم برای جایگاه‌های سوخت که منابع مالی غیردسترس در برخی بانک‌ها داشتند و هم برای مردم مشکلاتی در پرداخت بهای سوخت وجود داشت که با مساعدت شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی به جایگاه‌ها و نیز صبوری مالکان و کارکنان محترم شرایط را مدیریت کردیم.

به گزارش روز نو وی افزود: از امروز وضعیت سختتر شده و عملا مردم عزیز برای اینکه با مشکل مواجه نشوند لازم است تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاه‌ها مراجعه کنند یا نهایتا اینکه امکان کارت به کارت داشته باشند. البته امکان ایجاد تراکنش در شرایط خاصی برای کارت‌های بانکی و کارتخوان‌های بانکی وجود دارد که احتمال موفقیت آن پایین است. با همکاری مردم امکان سپری کردن این شرایط راحتتر خواهد بود.

وی ادامه داد: مسئولان محترم سیستم بانکی در تلاش برای رفع مشکل هستند و اطلاع رسانی لازم انجام شده و خواهد شد.

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار