به روز شده در: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۷۵۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۵

روبیو زمان دور بعدی مذاکرات را مشخص کرد

روزنو :مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان سفر منطقه‌ای خود به خاورمیانه اعلام کرد که گفت‌وگوهای میان واشنگتن و تهران احتمالا هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

همشهری آنلاین: مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان سفر منطقه‌ای خود به خاورمیانه اعلام کرد که گفت‌وگوهای میان واشنگتن و تهران احتمالا هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

5287808

مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا در فرودگاه شهر کویت اعلام کرد بر اساس اطلاعات موجود، مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا روزهای ۲۹ و ۳۰ ژوئن در سوئیس برگزار خواهد شد.

وی گفت این مذاکرات در چند کارگروه تخصصی تقسیم شده و هر گروه به‌صورت جداگانه موضوعات مختلف را بررسی خواهد کرد.

روبیو همچنین گفت کارشناسان حوزه انرژی هسته‌ای، تحریم‌ها و متخصصانی از چندین وزارتخانه آمریکا در ترکیب هیئت این کشور حضور خواهند داشت.

پیش از این نیز پاکستان اعلام کرده بود که گفت‌وگوها در ادامه هفته در قالب کارگروه‌های کوچک‌تر پیگیری می‌شود.

 

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار